Introducere curs Access

Cursul Access Incepator (I) reprezinta etapa de initiere in utilizarea celui mai cunoscut sistem de gestionare a bazelor de date (SGBD), parte din suita Microsoft Office.

Recomandam parcurgerea acestui curs tuturor celor ce acum iau prima data contact cu Microsoft Access.

La finalul acestui curs, veti fi familiarizati cu noua interfata Microsoft Office, veti putea crea tabele si introduce date in acestea, veti putea realiza formulare de introducere si vizualizare a datelor, veti putea crea interogari ale datelor pe baza criteriilor dorite si rapoarte pentru tiparire sau partajare a informatiilor.

Cursul Access este disponibil pentru versiunile de Access: 2019, 2016, 2013 si 2010

Acest curs Access se adreseaza utilizatorilor, care isi propun sa:

  • inteleaga conceptele teoriei relationale
  • gestioneze informatiile dintr-o baza de date
  • interogheze bazele de date in diferite moduri
  • realizeze formulare de introducere a datelor
  • genereze rapoarte simple
PRET DE LISTA
165 euro fara TVA
DURATA CURS
2 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

Reprezinti o companie si doresti acest curs pentru angajatii/colegii tai?

Citeste cu atentie procedura noastra de instruire Microsoft Excel pentru companii (ce se aplica oricarui alt curs).

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 148 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 132 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 115 euro fara TVA/participant

La absolvirea cursului Access vei sti:

  • Cum sa lucrezi cu riboane/taburi
  • Cum sa personalizezi mediul de lucru Access
  • Cum sa definesti o baza de date
  • Cum sa definesti tipurile de baze de date
  • Cum sa definesti obiectele dintr-o baza de date
  • Cum sa definesti un tabel
  • Cum sa structurezi datele intr-un tabel
  • Cum sa definesti tipurile de date in Access
  • Cum sa inserezi date intr-un tabel
  • Cum sa actualizezi datele intr-un tabel
  • Cum sa stergi datele intr-un tabel
  • Cum sa filtrezi datele intr-un tabel
  • Cum sa sortezi datele intr-un tabel
  • Cum sa modifici structura unui tabel
  • Cum sa definesti o legatura intre tabele
  • Cum sa definesti o legatura de tip “one-to-many”
  • Cum sa definesti o legatura de tip “many-to-many”
  • Cum sa definesti o interogare
  • Cum sa definesti tipurile de interogari in Access
  • Cum sa utilizezi operatori de interogare (between, in , is, like)
  • Cum sa definesti coloane calculate
  • Cum sa definesti un formular Access (User Form)
  • Cum sa creezi un formular rapid folosind AutoForm
  • Cum sa modifici formularele folosind designerul
  • Cum sa definesti un raport Access
  • Cum sa creezi un raport rapid folosind AutoReport
  • Cum sa modifici un raport folosind designerul de rapoarte
  • Cum sa creezi un raport de la zero
  • Cum sa folosesti formatarea conditionata intr-un raport
  • Cum sa adaugi un antet/subsol unui raport
  • Cum sa grupezi datele intr-un raport
  • Cum sa definesti modul de afisare intr-un raport

Agenda cursului Access

Modulul 1: Interfata Access

Descriere modul

O scurta prezentare a interfetei aplicatiei Microsoft Access si a modului in care aceasta poate fi personalizata pentru a accesa rapid comenzile necesare.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft Access
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru Access
  • Super Tooltip
  • Quick Access Toolbar
  • Floatie

Modulul 2: Introducere in teoria bazelor de date

Descriere modul

Cateva notiuni introductive in teoria bazelor de date, pentru a intelege mai bine ce este o baza de date, de cate tipuri sunt acestea si care sunt obiectele ce pot fi stocate intr-o baza de date.

Lectii

  • Ce este o baza de date?
  • De cate feluri sunt bazele de date?
  • Obiectele dintr-o baza de date

Modulul 3: Tabele Access

Descriere modul

Pornind de la obiectul cel mai important dintr-o baza de date, tabelul, veti putea vedea cum pot fi organizate datele si ce tipuri de date pot fi stocate intr-un astfel de obiect.

Lectii

  • Ce este un tabel?
  • Structura unui tabel
  • Tipuri de date Access

Modulul 4: Operatii cu tabele Access

Descriere modul

Cateva dintre operatiunile obisnuite folosind DML (Data Manipulation Language) adica adaugare, modificare si stergere de date dar si alte operatiuni utile pentru regasirea informatiilor.

Lectii

  • Insert, Update, Delete (Operatii DML)
  • Filtre
  • Sortari
  • Modificarea structurii unui tabel

Modulul 5: Introducere in teoria relationala

Descriere modul

Puterea unei baze de date consta in legaturile ce se pot crea intre tabele. Aceste relatii permit stocarea de informatii structurate in tabele si apoi regasirea acestora foarte usor.

Lectii

  • Ce este o relatie intre tabele?
  • Relatia n la m (one to many)
  • Relatia n la m (many to many)

Modulul 6: Interogarea bazelor de date Access

Descriere modul

Pentru a obtine informatii din baza de date, trebuie sa stiti cum sa puneti intrebari in Access (Queries). Aceste interogari pot fi simple sau complexe si pot utiliza diversi operatori pentru a obtine informatiile dorite.

Lectii

  • Ce este un query?
  • De cate feluri sunt query-urile?
  • Operatori de interogare (Between, In, Is, Like)
  • Coloane calculate

Modulul 7: Formulare Access

Descriere modul

Formularele Access (User Forms) reprezinta interfata grafica intre utilizatorul care va prelucra datele si tabelele in care acestea vor fi stocate, astfel ca datele vor fi prelucrate mai usor dar si structura tabelelor va fi protejata.

Lectii

  • Ce este un formular Access?
  • Creare de formulare Access folosind AutoForm
  • Modificarea formularelor Access folosind designer-ul

Modulul 8: Rapoarte Access

Descriere modul

Rapoartele Access permit aranjarea datelor din baza de date intr-o forma mult mai usor de urmarit atat in format electronic ca si in situatia in care se doreste imprimarea acestor informatii.

Lectii

  • Ce este un raport?
  • Realizarea unui raport folosind AutoReport
  • Modificarea unui raport folosind designer-ul de rapoarte
  • Crearea unui raport de la zero
  • Operatii specifice rapoartelor
    • Formatarea conditionata
    • Header, Footer
    • Gruparea
    • Layout

Alte cursuri Microsoft Office de care ai putea fi interesat

Detinem in portofoliu mai mult de 30 tipuri diferite de cursuri Microsoft Office adresate companiilor (organizate la orice data si in orice locatie din tara)

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive training” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Microsoft, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere Access propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, completat conform formularului atasat , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului Access.
  • Crearea conturilor de access pe platforma noastra de e-learning interactiv, www.office-learning.ro , pentru cel putin 12 luni.
  • Generarea de rapoarte cu statisticile de folosire a portalului e-learning de catre fiecare cursant in parte.
  • Activarea examenelor online si, in urma sustinerii cu success a acestora, emiterea certificatului aferent.
  • Feedback la rece, dupa parcurgerea lectiilor online si a sustinerii examenelor aferente.
  • Sedinte de follow-up sau consultanta pentru aplicarea in viata reala a cunostintelor si abilitatilor dobandite in urma instruirii Access si rezolvarea unor probleme punctuale de job.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii MS Office din Romania, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de Access.

Resurse unice in Europa post-instruire pentru cursurile Access

Toti participantii la cursurile noastre Access primesc acces GRATUIT, la cea mai generoasa platforma de cursuri online: peste 7.000 de lectii video interactive in limba romana

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Ce include taxa de participare la curs

Taxa de participare include serviciile de instruire in clasa, cu instructori certificati Microsoft, precum si urmatoarele beneficii, unice in Romania, oferite exclusiv de IT Learning:

  • Suportul de curs in format electronic (manualul “Step by step”, in limba romana, in format text, plus capturile de ecran aferente si prezentarile din timpul cursului in format PowerPoint, precum si workshop-urile de la curs);
  • Access pe cel mai mare portal e-learning www.office-learning.ro, dezvoltat de trainerii si consultantii IT Learning, pentru o perioada de 12 luni;
  • Evaluarea finala a cunostintelor si abilitatilor practice dobandite in urma absolvirii cursului, prin rezolvarea unui exercitiu complex, in cadrul unui workshop;
  • Certificatul de participare, care atesta absolvirea cu succes a cursului;
  • Raportul de evaluare, redactat de trainer, in care va fi consemnat progresul dvs., comparand nivelul initial de abilitati, cu cel final;
  • Consultanta post-instruire, prin intermediul forumului Comunitatii utilizatorilor MS Office din Romania, in calitatea dvs. de membru;
  • Laptop pe perioada instruirii, cu software preinstalat.
  • Servicii conexe, oferite exclusiv pentru cursurile organizate la sediul IT Learning:
  • Cofee break (ceai, cafea, apa de baut)
  • OPTIONAL: Masa de pranz la restaurant, la pretul de 33 lei / zi / persoana, neinclus in pretul cursului

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale Access

Detinem cea mai mare comunitate Microsoft Office din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursului suport gratuit Access (perioada nelimitata)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor Access

  • Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
  • Online, download, care atesta sustinerea cu succes a examenelor online (emitent IT Learning)
  • Nationala (calificare “Operator introducere, validare si prelucrare date – cod COR 411301”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)
  • Europeana, in urma sustinerii examenelor aferente (emitent ECDL)
  • Internationala, in urma sustinerii examenului Microsoft Office Specialist – Word – Core/Expert/Master (emitent Certiport – USA)

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj