Introducere curs Excel

Recomandam parcurgerea cursului Excel Incepator in clasa cu instructor tuturor celor ce acum iau prima data contact cu Microsoft Excel.

La finalul cursului Excel Incepator, veti fi familiarizati cu noua interfata Microsoft Office, veti putea introduce date in foile de calcul, veti putea realiza calcule pe baza unor formule, grafice pe baza datelor disponibile, veti invata sa aranjati in pagina si sa tipariti datele procesate. Bonus: Veti castiga o doza mare de incredere in propriile forte!

Cursul Excel Incepator este disponibil pentru versiunile de Excel: 2019, 2016, 2013 si 2010

Acest curs Excel se adreseaza utilizatorilor de business, care isi propun sa:

  • dobandeasca cunostinte si abilitati de lucru cu Microsoft Excel la nivel mediu.
  • cunoasca si sa utilieze tipurile de date din Excel.
  • parcurga procesul complet de invatare a metodelor de utilizare a referintelor de celule.
  • utilizeze fluent interfata Microsoft Excel.
  • scrie formule simple si de complexitate medie in foile de calcul
  • tipareasca intregul continut al unei foi de calcul sau numai o anumita zona
  • realizeze reprezentari grafice ale datelor introduse
  • formateze, sub toate aspectele, o foaie de calcul
  • inteleaga si sa elimine erorile de calcul aparute
  • utilizeze corect sabloanele si celelalte tipuri de fisiere Excel
PRET DE LISTA
165 euro fara TVA
DURATA CURS
2 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

Reprezinti o companie si doresti acest curs pentru angajatii/colegii tai?

Citeste cu atentie procedura noastra de instruire Excel pentru companii: Ultra all inclusive

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 148 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 132 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 115 euro fara TVA/participant

La absolvirea cursului Excel vei sti:

  • Cum poti efectua operatiuni de baza (inserare, stergere, selectare, ascundere) cu coloane (columns) si randuri (rows)
  • Cum diferentiezi diferitele tipuri de date in Excel (numere, date, texte)
  • Cum poti folosi comanda Fill (completare automata a datelor)
  • Cum poti insera mai multe randuri sau coloane in acelasi timp
  • Cum poti cauta o valoare in toate foile de calcul
  • Cum poti folosi comanda Excel Help (F1) pentru a obtine mai multe informatii despre orice comanda din Excel
  • Cum poti sa adaugi comenzi in Quick Access Toolbar pentru a le accesa dintr-un singur click de mouse
  • Cum poti sa adaugi tab-uri noi in Ribbon
  • Cum poti sa redenumesti un tab personalizat
  • Cum poti sa creezi un nou grup personalizat intr-un tab
  • Cum poti sa redenumesti un grup personalizat
  • Cum poti sa adaugi comenzi noi intr-un grup personalizat
  • Cum poti sa vizualizezi si sa modifici formatul implicit de salvare a unui registru de calcul
  • Cum poti sa salvezi un registru de calcul in format binar
  • Cum poti sa creezi un fisier Excel sablon
  • Cum poti sa utilizezi fisiere sablon
  • Cum poti sa deschizi un fisier .csv in Excel
  • Cum poti salva fisierul Excel in format PDF sau XPS
  • Cum poti muta sau copia foaia de calcul (worksheet) din fisierul Excel curent intr-un alt fisier Excel
  • Cum poti proteja foaia de calcul cu o parola astfel incat sa nu permiti modificari ale continutului
  • Cum poti sa sari la o anumita foaie rapid
  • Cum poti stabili ZOOM-ul unei foi de lucru foarte rapid
  • Cum poti sa gasesti un sir de caractere cunoscut (Find)
  • Cum poti sa inlocuiesti un sir de caractere cu altul (Replace)
  • Cum poti sa selectezi celulele care contin un anumit tip pe informatii (numerice, text, logice sau erori)
  • Cum poti sa selectezi celulele dupa criterii de formatare (validare de date, formatare conditionata)
  • Cum poti sa selectezi obiecte din foile de calcul (Select objects)
  • Cum poti sa inserezi o poza in foaia de calcul
  • Cum poti sa inserezi o forma (Shape) in foaia de calcul
  • Cum poti sa creezi o diagrama de proces utilizand forme
  • Cum poti sa prezinti datele intr-o maniera elevata utilizand Smart-Art-uri
  • Cum poti sa inserezi ecuatii in foile de calcul
  • Cum poti sa inserezi simboluri speciale in celule
  • Cum poti sa creezi un mini-grafic intr-o celula (Sparkline)
  • Cum poti folosi Format Painter pentru a copia formatarea unei celule si a o aplica altei celule
  • Cum poti formata numerele astfel incat sa fie afisate ca valori monetare
  • Cum poti formata datele calendaristice astfel incat sa fie afisate in formatul unei anumite tari
  • Cum poti formata datele calendaristice astfel incat sa fie afisate in formatul “Long Date”
  • Cum poti sa creezi un format personalizat (Custom Format) pentru orice tip de date
  • Cum poti scrie o functie mai usor, folosind tasta TAB (Autocomplete) pentru a insera automat functia selectata.
  • Cum poti sa insumezi o serie de valori numerice (SUM)
  • Cum poti sa numeri informatii din celule (COUNT, COUNTA)
  • Cum poti sa obtii media unor valori numerice (AVERAGE)
  • Cum poti folosi functia SUMIF pentru a insuma valorile dintr-un interval care respecta criteriile pe care le specificati.
  • Cum poti folosi functia COUNTIF pentru a contoriza celulele care indeplinesc un criteriu.
  • Cum poti folosi functia AVERAGEIF pentru a returna media aritmetica a tuturor celulelor dintr-un interval care indeplinesc un anumit criteriu.
  • Cum poti sorta rapid datele de pe o singura coloana
  • Cum poti sorta doua coloane simultan
  • Cum poti filtra datele din tabel folosind comanda AutoFilter.
  • Cum poti elimina filtrele de pe toate coloanele
  • Cum poti filtra datele dupa criterii mai complexe, folosind Custom Filter.
  • Cum poti insera un grafic care sa reprezinte perfect datele tale din tabel folosind comanda super ajutatoare Recommended Charts
  • Cum poti formata graficele
  • Cum poti schimba tipul de grafic
  • Cum poti adauga date noi care sa fie reprezentate pe grafic
  • Cum poti salva un grafic ca sablon, pentru a putea fi refolosit
  • Cum poti filtra un grafic, fara a filtra tabelul
  • Cum poti schimba stilul unui grafic
  • Cum poti schimba setul de culori ale graficului
  • Cum poti adauga elemente noi pe grafic (legenda, axa orizontala sau verticala, etichete de valori, etc.)
  • Cum poti aranja documentul in pagina, folosind super comanda Page Break Preview (mod de vizualizare a documentului)
  • Cum poti stabili zona de imprimare (Set Print Area)
  • Cum poti stabili orientarea documentului
  • Cum poti seta repetarea capului de tabel si pe celelalte foi ale documentului, folosind comanda Print Titles
  • Cum poti afisa numerotarea paginilor documentului printat
  • Cum poti aranja continutul foilor pe centru
  • Cum poti imparti foaia in cadrane diferite, folosind comanda Split
  • Cum poti “ingheta” capul tabelului folosind comanda Freeze Panes astfel incat sa fie vizibil atunci cand facem scroll down
  • Cum poti “ingheta” prima coloana a tabelului folosind comanda Freeze Panes, astfel incat sa fie vizibila atunci cand facem scroll right
  • Cum poti “ingheta” si randuri si coloane folosind comanda Freeze Panes
  • Cum poti aranja doua sau mai multe ferestre Excel deschise, astfel incat sa fie toate vizibile pe ecran, folosind comanda Arrange All

Agenda cursului Excel

Modulul 1: Interfata Excel

Descriere modul

Noua interfata Office numita Fluent (cu numele de cod RibbonX) este o revolutie in cea ce priveste felul cum utilizatorii pot crea/formata/gestiona documente Office. Acest modul isi propune prezentarea acestei noi interfete, dar ofera si alte informatii cum ar fi noul formatul de fisier Open XML.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft Excel
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru Excel
  • Super Tooltip
  • Quick Excel Toolbar
  • Floatie

Modulul 2: Introducere in Microsoft Excel

Descriere modul

Acest modul prezinta conceptele de baza pentru lucrul in Excel, cum ar fi: lansarea unor comenzi din Ribbon, introducerea datelor la nivel de celula, selectarea  celulelor, randurilor si coloanelor in foaia de lucru, precum si salvarea fisierului si obtinerea informatiilor din Help.

Lectii

  • Lucrul in Excel
  • Selectarea celulelor, coloanelor, liniilor
  • Introducerea datelor in foile de lucru
  • Salvarea cartii de lucru
  • Meniul Ajutor

Modulul 3: Modificarea unei carti de lucru

Descriere modul

In acest modul se continua prezentarea operatiilor de baza dintr-o foaie de lucru: operatii de inserare si stergere a liniilor, coloanelor si celulelor, copieri de date, regasire si/sau inlocuire de text.

Lectii

  • Mutarea respectiv copierea de text intre celule
  • Operatia de umplere (Fill)
  • Modificarea celulelor
  • Inserarea de noi celule/randuri/coloane intr-o foaie de lucru Excel
  • Regasirea si/sau inlocuirea textului din celule

Modulul 4: Formule

Descriere modul

In acest modul se explica notiunile specifice formulelor cum ar fi: adrese relative, adrese absolute, etc. Se prezinta si cateva functii de baza si felul cum acestea pot fi folosite in cadrul unor formule.

Lectii

  • Cum se introduc formulele in Excel
  • Functii de baza
  • Copierea formulelor intr-o foaie Excel
  • Adrese relative si absolute

Modulul 5: Formatarea unei foi de lucru

Descriere modul

Veti afla cum se poate schimba aspectul fizic (layout) al unei foi de lucru pentru a crea o vizualizare prietenoasa, usor de citit si intuitiva a datelor introduse. Se vor prezenta metodele de modificare a fontului, marimii scrisului, culorilor, schimbarea tipului de date in celule, precum si crearea unor noi stiluri de formatare.

Lectii

  • Stabilirea fontului de scriere intr-o celula
  • Adaugarea unui chenar pt o celula/grup de celule
  • Stabilirea dimensiunilor unei coloane/linii
  • Celule lipite (Merge Cells)
  • Formatarea numerelor
  • Alinierea in cadrul celulelor
  • Instrumentul de formatare automata (AutoFormat)
  • Stiluri de formatare

Modulul 6: Lucrul cu foi

Descriere modul

Modulul de fata prezinta operatiile de baza pentru lucrul cu foi: inserarea de noi foi de calcul si de tip grafic, formatarea tab-urilor si redenumirea unei foi, precum si operatii de mutare si copiere in acelasi registru de lucru sau in alte fisiere Excel.

Lectii

  • Formatarea tab-urilor foilor Excel
  • Mutarea unei foi de lucru
  • Inserarea/Copierea unei foi de lucru

Modulul 7: Printarea continutului unei foi de lucru

Descriere modul

Printarea in Excel este o operatie complexa care necesita multa atentie la detalii din partea utilizatorului. Excel contine un instrument dedicat printarii (Page Break Preview), precum si un set de caracteristici de aranjare a datelor in pagina (Page Payout).

Lectii

  • Instrumentul Page Break Preview
  • Adaugarea de intreruperi de pagina
  • Stabilirea zonei de printat
  • Setari privind printarea:
    – Orientarea
    – Alinierea
    – Crearea unui antet si subsol
    – Scalarea continutului inainte de printare

Modulul 8: Creare si modificarea graficelor Excel (Charts)

Descriere modul

Una dintre cele mai de efect operatii din Excel este aceea de realizare de grafice pe baza datelor disponibile dintr-o foaie. Graficele sunt foarte utile deoarece ele pot prezenta datele intr-un mod mult mai usor de urmarit, de asemenea ele odata realizate pot fi usor de exportatat in PowerPoint.

Lectii

  • Crearea unui grafic
  • Formatarea unui grafic
  • Schimbarea tipului de grafic
  • Crearea unei diagrame Excel
  • Exportul graficului catre PowerPoint

Modulul 9: Instrumente de vizualizare/urmarire a datelor

Descriere modul

Pentru o mai buna lizibilitate/urmarire a continutului, in cazul lucrului cu mai multe foi avem la indemana o serie de instrumente de vizualizare dedicate. Zona de lucru se poate imparti in mai multe parti (Split) si fisierele deschise pot fi aranjate pe ecran astfel incat sa fie vizibile simultan.

Lectii

  • Impartirea ecranului in mai multe ferestre (Split)
  • Aranjarea foilor deschise
  • Inghetarea/Dezghetarea unor linii sau coloane (Freeze/Unfreeze)
  • Ascunderea/Afisarea unor coloane/linii (Hide/Unhide)

Alte cursuri Excel de care ai putea fi interesat

Detinem in portofoliu mai mult de 10 tipuri diferite de cursuri Excel adresate companiilor (organizate la orice data si in orice locatie din tara)

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive Excel training” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Microsoft, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere Excel propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, completat conform formularului atasat , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului Excel.
  • Crearea conturilor de access pe platforma noastra de e-learning interactiv, www.office-learning.ro , pentru cel putin 12 luni.
  • Generarea de rapoarte cu statisticile de folosire a portalului e-learning de catre fiecare cursant in parte.
  • Activarea examenelor online si, in urma sustinerii cu success a acestora, emiterea certificatului aferent.
  • Feedback la rece, dupa parcurgerea lectiilor online si a sustinerii examenelor aferente.
  • Sedinte de follow-up sau consultanta pentru aplicarea in viata reala a cunostintelor si abilitatilor dobandite in urma instruirii Excel si rezolvarea unor probleme punctuale de job.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii MS Office din Romania, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de Excel.

Resurse unice in Europa post-instruire pentru cursurile Excel

Toti participantii la cursurile noastre Excel primesc acces GRATUIT, la cea mai generoasa platforma de cursuri online: peste 7.000 de lectii video interactive in limba romana

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Ce include taxa de participare la curs

Taxa de participare include serviciile de instruire in clasa, cu instructori certificati Microsoft, precum si urmatoarele beneficii, unice in Romania, oferite exclusiv de IT Learning:

  • Evaluarea initiala a nivelului dvs. de cunostinte si abilitati, prin completarea online a unui chestionar;
  • Suportul de curs in format electronic (manualul “Step by step”, in limba romana, in format text, plus capturile de ecran aferente si prezentarile din timpul cursului in format PowerPoint, precum si workshop-urile de la curs);
  • Access pe cel mai mare portal e-learning www.office-learning.ro, dezvoltat de trainerii si consultantii IT Learning, pentru o perioada de 12 luni;
  • Evaluarea finala a cunostintelor si abilitatilor practice dobandite in urma absolvirii cursului, prin rezolvarea unui exercitiu complex, in cadrul unui workshop;
  • Certificatul de participare, care atesta absolvirea cu succes a cursului;
  • Raportul de evaluare, redactat de trainer, in care va fi consemnat progresul dvs., comparand nivelul initial de abilitati, cu cel final;
  • Consultanta post-instruire, prin intermediul forumului Comunitatii utilizatorilor MS Office din Romania, in calitatea dvs. de membru;
  • Laptop pe perioada instruirii, cu software preinstalat.
  • Servicii conexe, oferite exclusiv pentru cursurile organizate la sediul IT Learning:
  • Cofee break (ceai, cafea, apa de baut)
  • OPTIONAL: Masa de pranz la restaurant, la pretul de 33 lei / zi / persoana, neinclus in pretul cursului

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale Excel

Detinem cea mai mare comunitate Excel din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursului suport gratuit Excel (perioada nelimitata)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor Excel

  • Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
  • Online, download, care atesta sustinerea cu succes a examenelor online (emitent IT Learning)
  • Nationala (calificare “Operator introducere, validare si prelucrare date – cod COR 411301”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)
  • Europeana, in urma sustinerii examenelor aferente (emitent ECDL)
  • Internationala, in urma sustinerii examenului Microsoft Office Specialist – Excel – Core/Expert/Master (emitent Certiport – USA)

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj