Introducere curs PowerPoint

Recomandam parcurgerea acestui curs in clasa cu instructor tuturor celor ce acum iau prima data contact cu Microsoft PowerPoint, dar si celor care au mai lucrat cu acest program. La finalul acestui curs, veti fi familiarizati cu noua interfata Microsoft Office, veti putea realiza prezentari prin inserare de texte, grafice, poze si efecte de animatie, veti putea face setarile necesare pentru obtinerea sabloanelor si a diapozitivelor Master, veti realiza organigrame si diagrame, veti cunoaste principiile realizarii prezentarilor de impact si ale prezentarii lor in mod profesionist, optiuni avansate de export si distribuire a prezentarilor.

Cursul Microsoft PowerPoint este disponibil pentru versiunile de PowerPoint: 2019, 2016, 2013 si 2010

Cursul Microsoft PowerPoint se adreseaza utilizatorilor de business, care isi propun sa:

  • dobandeasca cunostinte si abilitati de lucru cu Microsoft PowerPoint la nivel avansat.
  • cunoasca si sa utilizeze comenzile programului PowerPoint.
  • parcurga procesul complet de invatare a comenzilor de inserare a obiectelor specifice unei prezentari.
  • utilizeze fluent interfata Microsoft PowerPoint.
  • scrie texte si sa le aranjeze in diapozitivele unei prezentari PowerPoint
  • tipareasca intregul continut al unei prezentari sau numai o anumita zona
  • realizeze tabele cu date in PowerPoint
  • formateze, sub toate aspectele, o prezentare PowerPoint
  • insereze poze, sa le incadreze in diapozitiv si sa le formateze cu comenzile specifice
  • utilizeze corect sabloanele si celelalte tipuri de fisiere PowerPoint
  • realizeze prezentari de impact profesionale
  • prezinte in mod profesional diapozitivele create
PRET DE LISTA
165 euro fara TVA
DURATA CURS
2 zile x 8 ore/zi
CERTIFICARE CURS
IT Learning

Reprezinti o companie si doresti acest curs pentru angajatii/colegii tai?

Citeste cu atentie procedura noastra de instruire Microsoft Excel pentru companii (ce se aplica oricarui alt curs).

Discount-uri

3-7 participanti -10% rezultand pretul final de 148 euro fara TVA/participant
8-12 participanti -20% rezultand pretul special de 132 euro fara TVA/participant
> =13 participanti -30% rezultand pretul exceptional de 115 euro fara TVA/participant

La absolvirea cursului PowerPoint vei sti:

  • Cum poti sa inserezi un nou slide
  • Cum poti sa schimbi layout-ul unui slide
  • Cum poti sa stergi un slide
  • Cum poti sa salvezi prezentarea ca PDF
  • Cum poti sa salvezi prezentarea ca JPEG
  • Cum poti sa grupezi mai multe slide-uri in sectiuni
  • Cum poti sa resetezi pozitia, dimensiunea si formatarea placeholder-elor la setarile implicite
  • Cum poti importa text din Microsoft Word, folosind comanda Slides from Outline
  • Cum poti sa schimbi spatierea intre caractere
  • Cum poti sa folosesti comanda Change Case, pentru a face ca textul sa apara scris numai cu majuscule
  • Cum poti sa folosesti comanda Change Case, pentru a face ca textul sa apara scris numai cu litere mici
  • Cum poti sa folosesti comanda Change Case, pentru a face ca doar prima litera dintr-o propozitie sa fie cu majuscule
  • Cum poti sa folosesti comanda Change Case, pentru a face ca prima litera a fiecarui cuvant dintr-un text, sa fie cu majuscule
  • Cum poti sa folosesti comanda Change Case, pentru a face ca prima litera a fiecarui cuvant dintr-un text, sa fie cu litere mici
  • Cum poti sterge formatarea textului, folosind comanda Clear All Formatting
  • Cum poti adauga marcatori (Bullets) unei liste de text
  • Cum poti adauga numerotare unei liste de text
  • Cum poti personaliza marcatorii, schimbandu-le culoarea sau adaugand un simbol
  • Cum poti adauga imagini sub forma de marcatori
  • Cum poti alege o tema pentru prezentarea ta
  • Cum poti schimba coloarea de fundal a slide-urilor (Background Color)
  • Cum poti stabili dimensiunea unui slide
  • Cum poti stabili modul de afisare a slide-urilor – Portret sau Peisaj
  • Cum poti insera un tabel, folosind comanda Insert Table
  • Cum poti insera un spatiu de lucru (spreadsheet) Excel in PowerPoint
  • Cum poti schimba stilul unui tabel
  • Cum poti adauga un rand de Total tabelului
  • Cum poti adauga coloane si randuri noi tabelului
  • Cum poti uni celule
  • Cum poti separa celule
  • Cum poti copia un tabel din Excel in PowerPoint ca poza, folosind Paste Special
  • Cum poti copia un tabel din Excel in PowerPoint ca simplu text, folosind Paste Special
  • Cum poti copia un tabel din Excel in PowerPoint ca Microsoft Excel Worksheet Object, creand astfel o legatura dinamica intre tabelul sursa si cel copiat in PowerPoint
  • Cum poti insera un grafic, folosind comanda Insert Chart
  • Cum poti schimba tipul de grafic
  • Cum poti copia un grafic din Excel in PowerPoint
  • Cum poti copia un grafic din Excel in PowerPoint ca poza, folosind Paste Special
  • Cum poti copia un grafic din Excel in PowerPoint ca iconita, folosind Paste Special
  • Cum poti insera o imagine din PC
  • Cum poti insera o imagine din mediul Online – Bing sau OneDrive
  • Cum poti insera o Captura de Ecran (screenshot)
  • Cum poti decupa o anumita portiune de ecran folosind comanda Screen Clipping
  • Cum poti crea un Album Foto (o prezentare noua, care contine doar poze)
  • Cum poti elimina fundalul unei poze (Remove Background)
  • Cum poti schimba luminozitatea si contrastul unei poze (Corrections)
  • Cum poti schimba culoarea unei poze (Color)
  • Cum poti adauga un efect artistic (Artistic Effects)
  • Cum poti comprima pozele intr-o prezentare pentru a le reduce dimensiunea
  • Cum poti sa inlocuiesti o poza cu alta (Change Picture)
  • Cum poti sa resetezi o poza (Reset Picture)
  • Cum poti sa adaugi un stil pozei (Picture Style)
  • Cum poti sa incadrezi o poza intr-un grafic SmartArt (Picture Layout)
  • Cum poti sa decupezi o imagine (Crop)
  • Cum poti sa decupezi o imagine intr-o forma geometrica (Crop to Shape)
  • Cum poti stabili o dimensiune a pozei manual
  • Cum poti sa inserezi un video din PC
  • Cum poti sa inserezi un video din YouTube
  • Cum poti sa inserezi un video din web, folosind codul embed
  • Cum poti sa inregistrezi un video de ecran (Screen Recording)
  • Cum poti schimba luminozitatea si contrastul unui video (Corrections)
  • Cum poti schimba culoarea unui video (Color)
  • Cum poti crea o coperta pentru video (Poster Frame)
  • Cum poti reseta design-ul unui video (Reset Design)
  • Cum poti adauga un stil unui video
  • Cum poti decupa un video (Crop)
  • Cum poti adauga un semn de carte unui video (Add Bookmark)
  • Cum poti taia un video, pentru a crea o portiune specifica (Trim Video)
  • Cum poti seta un video sa inceapa automat
  • Cum poti seta un video sa ruleze pe tot ecranul (Full Screen)
  • Cum poti insera un fisier audio din PC
  • Cum poti inregistra un fisier audio (Record Audio)
  • Cum poti adauga un semn de carte fisierului audio (Add Bookmark)
  • Cum poti taia un fisier audio, pentru a crea o portiune specifica (Trim Audio)
  • Cum poti seta fisierul audio sa ruleze pe toate slide-urile (Play Across Slides)
  • Cum poti ascunde fereastra fisierului audio in timpul prezentarii (Hide during Show)
  • Cum poti seta fisierul audio sa ruleze in fundal
  • Cum poti insera o forma geometrica
  • Cum poti insera un patrat
  • Cum poti insera un triunghi echilateral
  • Cum poti insera un cerc
  • Cum poti grupa mai multe obiecte intr-unul grup de obiecte (Group)
  • Cum poti fuziona mai multe obiecte intr-unul singur (Merge Shapes)
  • Cum poti alinia mai multe obiecte (Align)
  • Cum poti formata forme geometrice
  • Cum poti edita punctele caracteristice ale unei forme geometrice (Edit Points)
  • Cum poti insera punct caracteristice pe periferia formei
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Lista
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Proces
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Ciclu
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Ierarhie
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Relatie
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Matrice
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Piramida
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Imagine
  • Cum poti insera o ilustratie SmartArt de tip Office.com
  • Cum poti ordona elementele unei ilustratii SmartArt
  • Cum poti schimba layout-ul unui grafic SmartArt
  • Cum poti schimba culorile unui grafic SmartArt
  • Cum poti adauga o forma unui grafic SmartArt
  • Cum poti adauga un stil ilustratiei SmartArt
  • Cum poti reseta ilustratia SmartArt
  • Cum poti converti ilustratia SmartArt in forme geometrice simple
  • Cum poti converti ilustratia SmartArt in text
  • Cum poti converti o lista de text cu marcatori intr-o ilustratie SmartArt
  • Cum poti formata o ilustratie SmartArt
  • Cum poti stabili un efect de tranzitie intre slide-uri
  • Cum poti personaliza efectul de tranzitie (Effect Options)
  • Cum poti adauga un sunet de tranzitie
  • Cum poti schimba durata efectului de tranzitie
  • Cum poti aplica efectul de tranzitie la toate slide-urile
  • Cum poti schimba modul de a avansa la slide-ul urmator
  • Cum poti adauga efecte de animatie unei liste de text
  • Cum poti adauga efecte de animatie unui grafic
  • Cum poti personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animata fiecare serie in parte
  • Cum poti personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animata fiecare categorie in parte
  • Cum poti personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animat fiecare element dintr-o serie
  • Cum poti personaliza efectul de animatie al graficului, astfel incat sa fie animat fiecare element dintr-o categorie
  • Cum poti adauga efecte de animatie unei ilustratii SmartArt
  • Cum poti personaliza efectul de animatie a ilustratiei SmartArt, astfel incat fiecare element (forma geometrica) a ilustratiei sa fie animat pe rand
  • Cum poti schimba durata unei animatii
  • Cum poti copia animatia unui obiect pentru a o lipi altui obiect (Animation Painter)
  • Cum poti seta ordinea in care ruleaza animatiile pe fiecare obiect in parte, folosind panoul Animation Pane
  • Cum poti seta un declansator care sa porneasca animatia unui obiect (Trigger)
  • Cum poti activa tab-ul Slide Master
  • Cum poti crea un Slide Master nou pentru prezentare
  • Cum poti crea un Layout de slide personalizat
  • Cum poti crea o schema de culori
  • Cum poti cauta teme noi
  • Cum poti crea teme noi
  • Cum poti salva o tema pentru a putea fi folosita in alte prezentari
  • Cum poti adauga un Placeholder nou intr-un layout de slide
  • Cum poti salva Slide Master-ul nou in prezentare, chiar daca nu este folosit (Preserve)
  • Cum poti salva o prezentare in formatul PowerPoint Show
  • Cum poti sa trimiti o prezentare prin e-mail
  • Cum poti salva o prezentare pe One Drive
  • Cum poti salva o prezentare pe Share Point
  • Cum poti sa creezi pliante (Handouts) pentru prezentarea ta, pe care le poti trimite in prealabil la cei care vor veni la prezentare
  • Cum poti crea mini prezentari folosind doar anumite slide-uri din intreaga prezentare (Custom Slide Show)
  • Cum poti ordona slide-urile in prezentare folosind Slide Sorter

Agenda cursului PowerPoint

Modulul 1: Interfata PowerPoint

Descriere modul

Noua interfata Office numita Fluent (cu numele de cod RibbonX) este o revolutie in cea ce priveste felul cum utilizatorii pot crea/formata/gestiona documente Office. Acest modul isi propune prezentarea acestei noi interfete, dar ofera si alte informatii cum ar fi noul formatul de fisier Open XML.

Lectii

  • Explorarea interfetei Microsoft PowerPoint
  • Lucru cu panglici de butoane (Ribbons)
  • Lucrul cu taburile contextuale
  • Personalizarea mediului de lucru PowerPoint
  • Super Tooltip
  • Quick Excel Toolbar
  • Floatie

Modulul 2: Introducere in PowerPoint

Descriere modul

Acest modul prezinta conceptele de baza pentru lucrul in PowerPoint, cum ar fi: ce este o prezentare, ce este un diapozitiv. operatii cu diapozitive.

Lectii

  • Crearea unei noi prezentari
  • Schimbarea culorii de fundal
  • Adaugarea unui nou diapozitiv
  • Introducerea textului
  • Adaugarea continutului folosind intrumentul “Outline”

Modulul 3: Lucrul cu tabele in PowerPoint

Descriere modul

Tabelele din PowerPoint au dublu rol: sa afiseze informatii in mod structurat sisa stabileasca pozitiile unde apar diferitele obiecte in cadrul diapozitivelor

Lectii

  • Crearea de tabele
  • Formatarea tabelelor
  • Adaugarea unui rand in tabel
  • Stergerea unui rand al tabelului
  • Adaugarea unei coloane in tabel
  • Stergerea unei coloane a tabelului
  • Unirea si separarea celulelor tabelului
  • Inserarea unui tabel din Microsoft Word
  • Inserarea unui tabel din Microsoft Excel

Modulul 4: Formatarea obiectelor PowerPoint

Descriere modul

In acest modul se prezinta operatiile standard de lucru cu obiectele PowerPoint. Aceste obiecte, fie poze, forme, ecuatii, casete de text, fie SmartArt-uri (colectii de forme), pot fi mutate, copiate sau formatate cu comenzi specifice fiecaruia.

Lectii

  • Redimensionarea, Mutarea, Copierea obiectelor
  • Schimbarea orientarii unui obiect
  • Formatarea obiectelor
  • Gruparea obiectelor
  • Ordinea obiectelor

Modulul 5: Grafice

Descriere modul

PowerPoint conaine multe tipuri diferite de reprezentãri grafice ce se pot utiliza pentru a informa publicul despre nivelul stocurilor, despre modificãrile organizaaionale, despre cifrele de vanzãri ai multe altele.

Lectii

  • Crearea graficelor
  • Modificarea graficelor
  • Schimbarea tipului unui grafic
  • Schimbarea setului de date
  • Inserarea graficelor din Microsoft Excel
  • Adaugarea unei legende
  • Adaugarea tabelului de date
  • Adaugarea etichetelor de date
  • Adaugarea unei linii de tendinta
  • Reprezentarea unei serii pe o axa secundara

Modulul 6: Organigrame, Diagrame

Descriere modul

Diagramele sunt un tip special de grafice PowerPoint ce nu-si propun sa afiseze variatii de date (cum fac chart-urile), ci modul in care diferite obiecte relationeaza (organigrame), sau felul in care se deruleaza diferite procese (workflow), structuri, etc

Lectii

  • Inserarea unei diagrame
  • Formatarea unei diagrame
  • Inserarea unei diagrame de proces (Flowchart)
  • Inserarea unei organigrame
  • Formatarea unei organigrame

Modulul 7: Lucrul cu poze intr-o prezentare

Descriere modul

Se prezinta mai multe modalitati prin care se pot aduce intr-un document PowerPoint diferite resurse multimedia (poze, clip art, wordart, figuri geometrice, filme, etc)

Lectii

  • Adaugarea unui Clip Art
  • Adaugarea unei poze de pe disc
  • Adaugarea unei poze online
  • Inserarea unei decupari de ecran (Screen Clipping)
  • Formatarea unei poze
  • Adaugarea efectelor speciale unei poze
  • Schimbarea marimii unei poze
  • Desenarea de linii si figuri geometrice
  • Inserarea unui WordArt

Modulul 8: Sabloane PowerPoint

Descriere modul

Unul dintre cele mai importante/interesante capitole din cadrul cursului. Sabloanele si diapozitivele Master permit utilizatorilor PowerPoint sa lucreze mult mai productiv. Un diapozitiv Master reprezinta un sablon ce se aplica tuturor celorlalte diapozitive si permite gestionarea centralizata a continutului redundant (antet, subsol, butoane de navigare, culori/imagini de fundal, etc).

Lectii

  • Definirea caracteristicilor unui sablon
  • Crearea unei scheme de culori
  • Lucrul cu diapozitive Master
  • Crearea unor liste marcate personalizat (Custom Bullets)
  • Formatarea Antetului si a Subsolului unei prezentari
  • Casuta de notite
  • Salvarea/Reutilizarea unui sablon PowerPoint

Modulul 9: Efecte animate

Descriere modul

Efectele animate permit o mai buna vizualizare/urmarire a continutului. Totusi este recomandat a nu se face abuz de astfel de efecte animate deoarece obosesc asistenta.

Lectii

  • Inserarea de filme si sunete
  • Stabilirea efectelor animate
  • Reordonarea secventelor de animatie
  • Animatii de intrare si iesire a obiectelor
  • Temporizarea unei animatii
  • Adaugarea animatiilor suplimentare
  • Stabilirea unui itinerariu pentru un obiect animat

Modulul 10: Distribuirea unei prezentari

Descriere modul

Modulul isi propune sa prezinte modalitatile pe care le avem la indemana pentru a rula o prezentare pe un alt calculator decat cel pe care a fost realizata. De asemenea se arata si felul in care aceeasi prezentare poate fi expusa in moduri diferite (custom shows). Odata finalizata, prezentarea poate fi expusa pe Internet (sau pe Intranet-ul companiei). Exista cateva moduri prin care putem realiza acest lucru.

Lectii

  • Butoane de navigare
  • Prezentari personalizate (Custom Shows)
  • Narrations si Slide Timings
  • Mutarea unei prezentari pe un alt calculator (2 modalitati: fisiere pps si kit-uri de instalare)
  • Publicarea folosind asistentul PowerPoint
  • Link-uri catre alte pagini Web

Modulul 11: Crearea prezentarilor de impact

Descriere modul

Pentru a crea prezentari competitive si atractive, va trebui sa tineti cont de o serie de principii legate de tehnicile de realizare a slide-urilor, alegere a formatarilor si a temelor potrivite, precum si a utilizarii moderate a efectelor de animatie si tranzitie a slide-urilor.

Lectii

  • Regula nr. 1: mai putin=mai bine
  • Regula nr. 2: 6X6=36
  • Sfaturi pentru folosirea paletelor de culori
  • faturi pentru folosirea fonturilor/stilurilor/formatarilor
  • Sfaturi pentrufolosirea pozelor/diagramelor
  • Sfaturi pentru folosirea animatiilor

Modulul 12: Presentation Skills

Descriere modul

O prezentare bine facuta trebuie neaparat sa aiba si un prezentator bun. Utilizarea tehnicilor de expunere a prezentarii va sta la baza captivarii auditoriului si va asigura incheierea cu succes a activitatii in PowerPoint.

Lectii

  • Tipuri de prezentari: online/offline
  • Pregatirea speach-ului
  • Speach-ul propriu-zis
  • Gestionarea auditoriului ostil
  • Tehnici de captare a atentiei

Modulul 13: Noutati aduse de Powerpoint 2016 & 2019

Descriere modul

Acest modul pune accentul pe noutatil aduse de ultimele versiuni PowerPoint in scopul imbunatatirii activitatii de realizare a prezentarilor.

Lectii

  • Cum sã fac… (Tell me…) in PowerPoint 2016
  • Noi teme Office in PowerPoint 2016
  • Smart Lookup in PowerPoint 2016
  • Noutaai Backstage View in PowerPoint 2016
  • Noul efect de tranzitie Morph in PowerPoint 2019
  • Utilizarea optiunii Zoom for PowerPoint in PowerPoint 2019
  • Utilizarea optiunii Texh Highlighter in PowerPoint 2019
  • Utilizarea elementelor grafice Scalable Vector Graphics (SVG) in PowerPoint 2019
  • Inserarea modelelor 3D in PowerPoint 2019
  • Imbunatatiri aduse optiunii Background Removal in PowerPoint 2019
  • Noua optiune de export video 4K in PowerPoint 2019
  • Noile optiuni de inregistrare video si audio in PowerPoint 2019
  • Noul Tab Draw in PowerPoint 2019

Alte cursuri Microsoft Office de care ai putea fi interesat

Detinem in portofoliu mai mult de 30 tipuri diferite de cursuri Microsoft Office adresate companiilor (organizate la orice data si in orice locatie din tara)

Metoda de lucru

Solutia de instruire “Ultra all inclusive PowerPoint training” , bazata pe o metodologie unica de tip “all in one“, mai exact un pachet complet, cuprinzand urmatoarele beneficii, fara insa a se limita la acestea:

  • Vizita trainerului nostru la sediul companiei client, in scopul identificarii nevoilor reale de instruire ale acesteia.
  • Testarea ai evaluarea cursantilor pre-instruire, pentru stabilirea nivelului lor de cunostinte si abilitati.
  • Personalizarea agendei cursului, conform nevoilor de instruire convenite, pornind de la background-ul real al participantilor.
  • Livrarea efectiva a cursului in clasa de catre trainerul certificat Microsoft, responsabil de proiectul de instruire customizat, bazata 100% pe aplicatii practice.
  • Lucrul la clasa direct pe fisiere PowerPoint propuse de cursanti (imbinarea instruirii cu consultanta).
  • Organizarea cursurilor in locatia aleasa de client: la sediul IT Learning sau al beneficiarului, oriunde in tara.
  • Facilitatea deplasarii laboratorului mobil in locatia indicata de client.
  • Feedback la cald, completat conform formularului atasat , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: In cazul obtinerii  unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”. 
  • Elaborarea raportului trainerului privitor la progresul absolventilor ai recomandarie acestuia pentru continuarea perfectionarii.
  • Emiterea certificatelor, care atesta absolvirea cu succes a cursului PowerPoint.
  • Crearea conturilor de access pe platforma noastra de e-learning interactiv, www.office-learning.ro , pentru cel putin 12 luni.
  • Generarea de rapoarte cu statisticile de folosire a portalului e-learning de catre fiecare cursant in parte.
  • Activarea examenelor online si, in urma sustinerii cu success a acestora, emiterea certificatului aferent.
  • Feedback la rece, dupa parcurgerea lectiilor online si a sustinerii examenelor aferente.
  • Sedinte de follow-up sau consultanta pentru aplicarea in viata reala a cunostintelor si abilitatilor dobandite in urma instruirii PowerPoint si rezolvarea unor probleme punctuale de job.
  • Suport acordat online de catre trainer sau prin forumul comunitatii MS Office din Romania, unde se ofera raspuns la orice intrebare in materie de PowerPoint.

Resurse unice in Europa post-instruire pentru cursurile PowerPoint

Toti participantii la cursurile noastre PowerPoint primesc acces GRATUIT, la cea mai generoasa platforma de cursuri online: peste 7.000 de lectii video interactive in limba romana

Standard de calitate

Conform insusi principiului de baza al Sistemului de management al calitatii, implementat de IT Learning, obiectivul nostru este satisfactia clientului. Pentru atingerea acestui obiectiv, evaluarea calitatii serviciilor livrate este esentiala.

In acest sens va incurajam sa folositi orice cale si metoda de comunicare (feedback la cald si la rece, testimonial scris, telefon, e-mail, blog, forum, retele sociale etc.), pentru a va exprima, nu atat satisfactia pentru calitatea serviciilor noastre, care reprezinta in fapt angajamentul nostru ferm, asumat prin contract, cat mai ales, daca este cazul, insatisfactia de orice fel privind prestatia noastra, care ne va ajuta sa imbunatatim standardul acestor servicii, in beneficiul dvs.

Ce include taxa de participare la curs

Taxa de participare include serviciile de instruire in clasa, cu instructori certificati Microsoft, precum si urmatoarele beneficii, unice in Romania, oferite exclusiv de IT Learning:

  • Suportul de curs in format electronic (manualul “Step by step”, in limba romana, in format text, plus capturile de ecran aferente si prezentarile din timpul cursului in format PowerPoint, precum si workshop-urile de la curs);
  • Access pe cel mai mare portal e-learning www.office-learning.ro, dezvoltat de trainerii si consultantii IT Learning, pentru o perioada de 12 luni;
  • Evaluarea finala a cunostintelor si abilitatilor practice dobandite in urma absolvirii cursului, prin rezolvarea unui exercitiu complex, in cadrul unui workshop;
  • Certificatul de participare, care atesta absolvirea cu succes a cursului;
  • Raportul de evaluare, redactat de trainer, in care va fi consemnat progresul dvs., comparand nivelul initial de abilitati, cu cel final;
  • Consultanta post-instruire, prin intermediul forumului Comunitatii utilizatorilor MS Office din Romania, in calitatea dvs. de membru;
  • Laptop pe perioada instruirii, cu software preinstalat.
  • Servicii conexe, oferite exclusiv pentru cursurile organizate la sediul IT Learning:
  • Cofee break (ceai, cafea, apa de baut)
  • OPTIONAL: Masa de pranz la restaurant, la pretul de 33 lei / zi / persoana, neinclus in pretul cursului

Primesti suport gratuit pentru rezolvarea problemelor tale PowerPoint

Detinem cea mai mare comunitate Microsoft Office din Romania (peste 11.000 membri activi), unde primesti dupa terminarea cursului suport gratuit PowerPoint (perioada nelimitata)

Certificarile oferite in urma absolvirii cursurilor PowerPoint

  • Interna, tiparita, care atesta absolvirea cu succes a cursului (emitent IT Learning)
  • Online, download, care atesta sustinerea cu succes a examenelor online (emitent IT Learning)
  • Nationala (calificare “Operator introducere, validare si prelucrare date – cod COR 411301”), in urma examenului sustinut in fata comisiei ANC (emitent Agentia Nationala pentru Calificari, Min. Educatiei si Min. Muncii)
  • Europeana, in urma sustinerii examenelor aferente (emitent ECDL)
  • Internationala, in urma sustinerii examenului Microsoft Office Specialist – PowerPoint – Core/Expert/Master (emitent Certiport – USA)

Inscriere / Facturare / Plata / “Money back guarantee”

  • Daca sunteti persoana fizica, sau grup de maxim 5 participanti din partea unei companii, va puteti inscrie doar in clasele noastre deschise, anuntate pe site la pagina “Calendar Cursuri Open
  • Rezervarea locului / locurilor in sala de curs Open se face telefonic (0787.692.238) sau prin e-mail la adresa office@itlearning.ro , in reply urmand sa primiti fisa de inscriere care trebuie completata de dvs. si retrimisa noua impreuna cu datele de facturare
  • Urmeaza emiterea facturii, pe care o veti primi tot pe e-mail, in baza careia urmeaza sa efectuati plata (transfer bancar sau depunere numerar in contul IT Learning) si sa ne trimiteti confirmarea aferenta
  • Veti primi la randul dvs. confirmarea noastra ferma ca sunteti inscris(a) la cursul respectiv, impreuna cu detaliile organizatorice (orarul cursului, coffee-break, pauza de pranz etc.)
  • Urmeaza livrarea cursului, iar la finalul acestuia completarea feedback-ului, conform formularului de evaluare , in baza caruia se poate invoca clauza “Money back guarantee”: “In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularul de feedback, garantam returnarea taxei de participare sau reluarea cursului fara nici un cost”.
  • Daca sunteti persoana juridica si doriti inscrierea unui grup de peste 5 participanti, vom formula o oferta personalizata cu discount de volum, exclusiv pentru compania dvs., conform specificatiilor primite telefonic, prin fax (0371.602.780) sau pe e-mail la adresa office@itlearning.ro
  • Dupa acceptarea ofertei (livrabile, costuri, agenda, perioada si locatia organizarii cursului) urmeaza etapa contractuala
  • Odata agreata forma finala a contractului de legal-ul partilor, urmeaza semnarea si livrarea efectiva a serviciilor convenite, a caror facturare si plata se va face numai dupa primirea feadback-urilor completate de absolventi la finalul instruirii si numai in virtutea clauzei “Money back guarantee”:”In cazul obtinerii unui nivel de satisfactie mai mic de 75 % , reflectat de formularului atasat , garantam renuntarea la contravaloarea instruirii sau reluarea cursului cu alt trainer, fara nici un cost aditional”)

Inscrie-te la curs

Nume

Email

Despre mine

Tip mesaj

Mesaj